Firmowe telefony stacjonarne i ich funkcje

Podczas gdy w prywatnych kontaktach coraz częściej rządzą telefony komórkowe, to w firmach cały czas są używane wersje stacjonarne. Posiadają one wiele dodatkowych funkcji, które są wymyślone dla dobrego funkcjonowania w połączeniu telefonów wewnętrznych. Dzięki swojej budowie i niezawodnym działaniu mogą służyć bardzo długo, a ich obsługa odbywa się w sposób bardzo intuicyjny.

Specyfikacja telefonów przewodowych przeznaczonych dla firm

telefony przewodowePodstawowym udogodnieniem, które jest oferowane przez producentów tego typu aparatów telefonicznych, jest możliwość wybierania numeru za pomocą jednego klawisza, do którego jest on przypisany. W ten sposób pracownik biurowy może w szybki sposób połączyć się z najczęściej wybieranym numerem wewnętrznym lub zewnętrznym. Telefony przewodowe w swoim wyposażeniu posiadają też wyświetlacze LCD, które informują pracownika o numerze, który właśnie do niego dzwoni. W ten sposób można oddzielić od siebie dwa główne typy telefonów stacjonarnych, które mają taką funkcję lub są pozbawione wyświetlaczy. Telefony tego typu są raczej zbudowane w bardzo oszczędny sposób, a ich główną funkcją jest przekazywanie połączeń wewnątrz firmy. Dlatego ich klawisze są duże i widoczne, a dodatkowymi funkcjami są przede wszystkim rejestr połączeń. Telefon możemy z powodzeniem postawić na biurku lub też powiesić na ścianie dzięki uchwytom mocującym.

Dodatkowymi funkcjami telefonu są tonowe lub impulsowe wybieranie numeru. Możliwe jest także zakupienie telefonu bezprzewodowego, który posiada niezależną słuchawkę, pozbawioną przewodu. Jest to oczywiście telefon należący do grupy stacjonarnych, lecz posiadający duża większą mobilność, którą docenią ludzie przemieszczający się po swoim biurze i ceniący wygodę użytkowania.